Nasıl bir iklimsin sen, nasıl bir
mevsim.
Ne kadar hakkım var seni sevmeye,
ne kadar zamanım var seninle tüketmeye..
Dünyanın en muhteşem kadın"ı,
Gönül yaram, sevgiden öte diğer yanım.
Niye herşeyimsin"ki sen...
Niye bu kadar seviyorum seni
Neden iki kişilik nefes
almam gerektiğine inanıyorum"ki...
Neden canım yandığında
acaba canı yanmışmıdır,
Diye düşünüyorum"ki....
Söylesene gönül yaram...
23 Mayıs 2020 Cumartesi
Deniz Gözlüm
Özlem
Sevenin hasreti,
Sevilenin gururu,
Aşkın ise tadıdır.
Ve,Özlem,
Zor ve tatlı yola çeken bir tılsım,
Çekince ortada koyan yakıcı bir hasret.
Bağımlılığın bir başka adı"dır.
Deniz Gözlüm
Dokununca yüreğim"e bi dünya
sen"i görüyorum.
Bi dünya deniz.
Bi dünya mavi.
Ve dokununca,
Yüreğim"de demlediğim
sen"i görüyorum..
Bi dünya sevgi.
Bi dünya hasret...
sen"i görüyorum.
Bi dünya deniz.
Bi dünya mavi.
Ve dokununca,
Yüreğim"de demlediğim
sen"i görüyorum..
Bi dünya sevgi.
Bi dünya hasret...
19 Ocak 2020 Pazar
Deniz Gözlüm
ÖMRÜMÜN TEK SEBEBİ
ÖZLÜYORUM SENİ..
Öyle Özledim ki ''SEN''i...
Bir Şafak Vakti Gelsen Bana ..
Karanlık Gecelere Doğan..
Güneş Gibi...
Öyle Özledim ki ''SEN''i...
Bir Nefesini Hissetsem
Senin , Bahar Mevsiminde Ilgıt...
Ilgıt Esen Rüzgâr Gibi...
_Öyle Özledim ki ''SEN''i..
Bir Dokunuşunu _
_Hissetsem Keşke...
Yağmurun Tenime..
Değdiği Gibi...
Öyle Özledim ki ''SEN''i...
Bir Bakışında Kendimi Kaybettiğim
.... Yıldız Gibi. ...
Işıldayan O Gülen Gözlerini... _
Öyle Özledim ki ''SEN''i...
....Can Gibi
....Dua Gibi....
.....Güllere AŞIK Bülbüller Gibi...
..Adını Andığımda Amin'lerime Karışan ...
Gözyaşlarım gibi...
...ÖYLE ÖZLEDİM SENİ....
17 Ocak 2020 Cuma
DENİZ GÖZLÜM
ÖMRÜMÜN TEK SEBEBİ
ÖZLÜYORUM SENİ
Tutsam ellerini, çeksem kendime
Doya doya baksam Güzel gözlerine,
Kızarmısın bana?.Okşasam saçlarını
Seni sevdiğimi fısıldasam kulağına,
Anlatsam seni mısralarımda,Kızarmısın bana?.
Aksam su gibi yüreğine, Sevgimi nakış gibi
İşlesem kalbine, Sımsıkı sarılsam hayallerine,
Seni seviyorum diye haykırsam tüm benliğimle.
Sende seviyorum dermisin bana.
ÖZLÜYORUM SENİ
Tutsam ellerini, çeksem kendime
Doya doya baksam Güzel gözlerine,
Kızarmısın bana?.Okşasam saçlarını
Seni sevdiğimi fısıldasam kulağına,
Anlatsam seni mısralarımda,Kızarmısın bana?.
Aksam su gibi yüreğine, Sevgimi nakış gibi
İşlesem kalbine, Sımsıkı sarılsam hayallerine,
Seni seviyorum diye haykırsam tüm benliğimle.
Sende seviyorum dermisin bana.
DENİZ GÖZLÜM
ÖMRÜMÜN TEK SEBEBİ
ÖZLÜYORUM... SENİ
Dilim Suskun Gözlerim Nemleniyor
Sen Olmayınca... Hep Seni Görüyorum
Gözlerimi Kapattığımda... Dokunduğum
Her Şeyde Seni Hissediyorum...
Ben Sensiz Ne Yaşamak İstemiyorum...
Sen "Aşksın" Benim İçin,
Yaşadığım Karasevdamsın...
Yalnız Aklımda, Yüreğimde
Değil Tüm Hücrelerimde
Sen" Varsın... Sen "Can’sın" Benim İçin,
Yaşama Sebebimsin...
Sen Her Şeyimsin...
Ben isterdim ki Ellerin Ellerimde,
Gözlerin Gözlerimde Öylece Tenlerimizin
Buluşmalarını Görebilmekti...
Ben Sadece Bir Kez Olsun Dokunabilmek
İstedim Senin Yüreğine... Gözlerinden
Bir Kez Olsun Geçebilmek İstedim...
Sevgili... İçimde Saklı Kalmış Neyim Varsa...
Dilime Gelip de
Söyleyemediğim Ne Kadar Kelime Varsa...
Duygularımda Gün Yüzü Görmemiş
Hasretinden Ne Kalmışsa Sana Bağışlıyorum...!
ÖZLÜYORUM... SENİ
Dilim Suskun Gözlerim Nemleniyor
Sen Olmayınca... Hep Seni Görüyorum
Gözlerimi Kapattığımda... Dokunduğum
Her Şeyde Seni Hissediyorum...
Ben Sensiz Ne Yaşamak İstemiyorum...
Sen "Aşksın" Benim İçin,
Yaşadığım Karasevdamsın...
Yalnız Aklımda, Yüreğimde
Değil Tüm Hücrelerimde
Sen" Varsın... Sen "Can’sın" Benim İçin,
Yaşama Sebebimsin...
Sen Her Şeyimsin...
Ben isterdim ki Ellerin Ellerimde,
Gözlerin Gözlerimde Öylece Tenlerimizin
Buluşmalarını Görebilmekti...
Ben Sadece Bir Kez Olsun Dokunabilmek
İstedim Senin Yüreğine... Gözlerinden
Bir Kez Olsun Geçebilmek İstedim...
Sevgili... İçimde Saklı Kalmış Neyim Varsa...
Dilime Gelip de
Söyleyemediğim Ne Kadar Kelime Varsa...
Duygularımda Gün Yüzü Görmemiş
Hasretinden Ne Kalmışsa Sana Bağışlıyorum...!
6 Şubat 2019 Çarşamba
YÜREĞİMİN SESİ
BENDEKİ SENLER
Kırık bir sesin yüzüne yaslanarak
umutsuzluk tarafından vurulan
sevgimin saflığındaki yalnızlığımla
seni bekledim vapur iskelesinde...
Uykularıma yakışan düşlerimde
saadetten utanan kavuşmalarım,
kınayanın kınamasından aldırmayan
yanlarımla pembenin kadife koynunda....
Tuvallerde dünya sevdalarına uyarlanmış
inanç çizgileri .
ve dikiz aynasında Şakülü kayan portre..
Yüzünün ödünç aldığı gözlerim
yıllardır deniz ülkesi işgalleri yaşıyor
Her köşede vurulan çocuk resimleri..
Yıllardır umut ve korku üzere
beklemelerim devam ediyor
Göğsümde sakladığım pelesenk yalnızlığı takatimi tüketiyor.
Sen gelmiyorsun.
Tüm senlerin susturulduğu
susturulamayan sadece kalplerde vicdan senleri
Üşüyorum gelmeyişinin rüzgarından
düşüyorum güz yapraklarına
Azalan sevinçlerim
çoğalan kederlerime devrediyor boğazımdaki
hıçkırık düğümlerini.
İkindi aydınlığına uzanıyor tılsımı yitik
bakışlarım.
Toprak avlularda ağlayan sokaklarım
sancılı....
Yarınsız iz bırakmayan ağıtlarım
tesellisiz,..
Ve
karanlık kokan hallerim
savunmasız......
Giden her ömür vapurun ardından;
kıyılara vuran yalnızlığım ve beni terk eden yanlarım.
Gelen her vapurda
susuz kalan çocukluğuma ağlayan tebessümün
ve tensel duyguların masumiyeti.
Fanuslu lambalardaki kadife çerçeveli
karanlıklar sunuluyor her köşe başında.
Armağanlar dolusu yalan yüzler geliyor dört bir koldan
tüllerin perdelerin ışıkla birleştiği akşamlar geliyor
maalesef sen gelmiyorsun..
Özlem bulutları gözlerimde,
salonları paylaşılmış gönül konağımın üzerine
yağmur olup düşüyor.
Enfiye kutularına uzanan efkarım
kalemlere sürülemeyen yazgıma yeniliyor.
Senden bir karış kaçamayan gençliğimle
yıldızları çalınan gökyüzüme bakıyorum.
Yakalayamadığım saatler ellerimdeki utancıma akıyor.
Kirpiklerime değen denizde
bu giden günün son vapuru.
Tek sermayem
bakire çarşaflardaki sessiz ağlayışlarım.
Gül gamzesine düşülen
not: Yarın yine seni bekleyeceğim.
Acaba sen gibi kaç gerçek var bekleyeceğim.
Sende gelmezsen sokakta kaldığım gündür.
Kırık bir sesin yüzüne yaslanarak
umutsuzluk tarafından vurulan
sevgimin saflığındaki yalnızlığımla
seni bekledim vapur iskelesinde...
Uykularıma yakışan düşlerimde
saadetten utanan kavuşmalarım,
kınayanın kınamasından aldırmayan
yanlarımla pembenin kadife koynunda....
Tuvallerde dünya sevdalarına uyarlanmış
inanç çizgileri .
ve dikiz aynasında Şakülü kayan portre..
Yüzünün ödünç aldığı gözlerim
yıllardır deniz ülkesi işgalleri yaşıyor
Her köşede vurulan çocuk resimleri..
Yıllardır umut ve korku üzere
beklemelerim devam ediyor
Göğsümde sakladığım pelesenk yalnızlığı takatimi tüketiyor.
Sen gelmiyorsun.
Tüm senlerin susturulduğu
susturulamayan sadece kalplerde vicdan senleri
Üşüyorum gelmeyişinin rüzgarından
düşüyorum güz yapraklarına
Azalan sevinçlerim
çoğalan kederlerime devrediyor boğazımdaki
hıçkırık düğümlerini.
İkindi aydınlığına uzanıyor tılsımı yitik
bakışlarım.
Toprak avlularda ağlayan sokaklarım
sancılı....
Yarınsız iz bırakmayan ağıtlarım
tesellisiz,..
Ve
karanlık kokan hallerim
savunmasız......
Giden her ömür vapurun ardından;
kıyılara vuran yalnızlığım ve beni terk eden yanlarım.
Gelen her vapurda
susuz kalan çocukluğuma ağlayan tebessümün
ve tensel duyguların masumiyeti.
Fanuslu lambalardaki kadife çerçeveli
karanlıklar sunuluyor her köşe başında.
Armağanlar dolusu yalan yüzler geliyor dört bir koldan
tüllerin perdelerin ışıkla birleştiği akşamlar geliyor
maalesef sen gelmiyorsun..
Özlem bulutları gözlerimde,
salonları paylaşılmış gönül konağımın üzerine
yağmur olup düşüyor.
Enfiye kutularına uzanan efkarım
kalemlere sürülemeyen yazgıma yeniliyor.
Senden bir karış kaçamayan gençliğimle
yıldızları çalınan gökyüzüme bakıyorum.
Yakalayamadığım saatler ellerimdeki utancıma akıyor.
Kirpiklerime değen denizde
bu giden günün son vapuru.
Tek sermayem
bakire çarşaflardaki sessiz ağlayışlarım.
Gül gamzesine düşülen
not: Yarın yine seni bekleyeceğim.
Acaba sen gibi kaç gerçek var bekleyeceğim.
Sende gelmezsen sokakta kaldığım gündür.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Öne Çıkan Yayın
İVAN TURGANYEV
TURGANYEV ...
-
TUTUNAMAYANYALAR Tutunamayanlar Oğuz Atay ın ilk romanıdır. 1970 yılında TRT Roman Ödülü'nü kazanmıştır. Çoğu yazar ve okuyuc...
-
GÖLGEM Ne kadar uzun bir gece değil mi Kimsen yok gibi geliyor aslında kalabalığın tam da ortasındasın. Fakat sen acı çeke...

