17 Ocak 2020 Cuma

DENİZ GÖZLÜM

ÖMRÜMÜN TEK SEBEBİ       


ÖZLÜYORUM... SENİ

Dilim Suskun Gözlerim Nemleniyor 
Sen Olmayınca... Hep Seni Görüyorum 
Gözlerimi Kapattığımda... Dokunduğum 
Her Şeyde Seni Hissediyorum...
Ben Sensiz Ne Yaşamak İstemiyorum...
Sen "Aşksın" Benim İçin,
Yaşadığım Karasevdamsın...
Yalnız Aklımda, Yüreğimde 
Değil Tüm Hücrelerimde 
Sen" Varsın... Sen "Can’sın" Benim İçin, 
Yaşama Sebebimsin... 
Sen Her Şeyimsin...
Ben isterdim ki Ellerin Ellerimde, 
Gözlerin Gözlerimde Öylece Tenlerimizin
Buluşmalarını Görebilmekti...
Ben Sadece Bir Kez Olsun Dokunabilmek 
İstedim Senin Yüreğine... Gözlerinden 
Bir Kez Olsun Geçebilmek İstedim... 
Sevgili... İçimde Saklı Kalmış Neyim Varsa...
Dilime Gelip de 
Söyleyemediğim Ne Kadar Kelime Varsa...
Duygularımda Gün Yüzü Görmemiş 
Hasretinden Ne Kalmışsa Sana Bağışlıyorum...!

Öne Çıkan Yayın

İVAN TURGANYEV

                                                                   TURGANYEV                                                              ...