6 Aralık 2016 Salı

GÖLGEM















Kekik kokusu duydum kekik koynunda 
Ussuz geceler uyandım birden bire
Haydi dedim yüreğim gidelim bu 
Şehirden koparmak istiyor 
Özlemle rim den yorgunum çünkü 
Bu yorgunluğumun yaşamak gibi bir
Anlamı var yinede yaşamaktan duyduğum
Mutluluğun tadına düşmanlarım ulaşamazlar
         
       YÜREĞİME İYİ BAK
            Gölgem
Bir kuş çiz yavrum yüzüme göz yaşınla 
Bir kuş tel tel kirpiklerin kanat olsun
Bir kuş çırpınan kalbi dudağında 
Bir kuş yavrum sıcaklığın beni bulsun
Bahar gelmiş balam benim bahar gelmiş dayanmış
Dalda yaprak bebeciğim su da köpük uyanmış
Kuzulara özenmiş kızım benim körpe sesler 
Dillenmiş ay ışığında yanmış yavrucuğum 
Onun için de yanmış.
        İNCİTME SAKIN 
            Gölgem 


Öne Çıkan Yayın

İVAN TURGANYEV

                                                                   TURGANYEV                                                              ...