17 Kasım 2016 Perşembe

Gölgem

                     SEVGİLERDE YAŞLANIRMIŞ                                                                           
Hayat ismini verdikleri bu maratonda takatimin tükendiğini sandığım, kendimi bile unuttuğum bir zamanda çıkıverdi karşıma,
Tazeliği heyecanı küçücük yüreğinde taşıdığı kocaman sevgisi ile içimi ısıttı ağustos sıcağında bana bile fark ettirmeden sancılı oldu gerçi bu sevdanın doğumu üzdüm onu başlarda biliyorum umarsızca bıraktım hayatın akışına sonra rayına oturdu birbirimizin ellerini tutmayı öğrendik sıkmadan ama bırakmadan da sonra ne oldu nasıl oldu ne zaman oldu nerede o meçhul sevgili işte nedense oldu yok oldu kalmadı içinde aşk gözlerinde gördüm bunu gerçi son günlerde hissettiriyordu davranışları ile gönül örtüsünü örtmek istiyor görmezden gelmek istiyor nedense bilinen sonu uzatmak istiyor başlıkta da dediğim gibi yaşlanırmış aşklar zamanla mutluluk seninle olsun diyip gitmek lazım usulca.
                       YÜREĞİME İYİ BAK
                                  Gölgem

Öne Çıkan Yayın

İVAN TURGANYEV

                                                                   TURGANYEV                                                              ...